.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتشارنهمین نشریه احسان ماندگار درمازندران

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از انتشار نهمین نشریه احسان ماندگار در مازندران خبر داد.
         
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، محمد حسین فاضلی امروز در گفت و گو با ما بیان داشت: به‌منظور تبیین عملکرد و اطلاع‌رسانی بهتر اخبار اداره‌کل، روابط عمومی این مجموعه اقدام به انتشار نشریه داخلی کرده که در تیرماه امسال نهمین شماره این نشریه با ضمیمه «احسان ماندگار» طراحی و منتشر شد.
 
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران هدف از انتشار این نشریه را اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع اخبار اوقاف استان دانست و عنوان کرد: این نشریه چهار صفحه‌ای علاوه بر توزیع الکترونیکی در 1000 نسخه نیز چاپ و بین ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های استان مازندران منتشر شد.
 
فاضلی ادامه داد: این نشریه حاوی اخبار داخلی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و ادارات تابعه در شهرستان‌ها و عملکرد اوقاف در اجرای طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی، دیدار با مراجع تقلید، سخنان بزرگان و علما در رابطه با وقف و.... است.
 
وی اظهار کرد: در این نشریه به اخبار تمامی معاونان، روسای ستادی اداره کل، روسای ادارات اوقاف شهرستان های تابع و همچنین ائمه جمعه و تعداد وقف‌های مازندران در سال 93 پرداخته شده است.
 
فاضلی ابراز امیدواری کرد با انتشار این نشریه گامی مثبت جهت اطلاع‌رسانی اقدامات و عملکرد اوقاف در مازندران برداشته شود.
 
گفتنی است، مدیر مسئول نشریه احسان ماندگار ویژه استان مازندران حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران و سردبیر محمد حسین فاضلی مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران می باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.